← Overzicht

Tijd van het Lichaam ›Dagritme

Toch weer begonnen

Vanochtend in de trein zat ik meteen weer te malen over iets kleins dat gisteren misging op het werk, en op dat moment dacht ik, nu even niet, en heb ik het schriftje gepakt om het ff op te schrijven in plaats van het maar te laten zitten. Dat schriftje had ik trouwens al 3 weken niet meer opengeslagen, dus het voelde meer als opnieuw beginnen dan als doorgaan waar ik gebleven was.

The Croton Codiaeum Variegatum (Petra) Plant Sapling is an easy-to-grow houseplant known for its var

Verder vandaag, op een rijtje:
– ochtendcreme: wel gedaan
– avondcreme: niet meer, na de reis (1,5 uur enkele reis) had ik d’r geen zin meer in
– huishoudboekje: weer bijgehouden, zoals sinds kort de gewoonte is
– instrument: laten staan, dat lukt de laatste tijd na een lange dag gewoon niet zo goed

Wat ik wel merk is dat het schrijven zelf al iets doet, ook al zijn het maar een paar regels, het zet de gedachten even ergens anders neer dan alleen in mijn hoofd. Geen idee of dat zo blijft werken als ik het weer een tijdje volhoud, maar voor vandaag voelde het in ieder geval (iets rustiger) dan de dagen ervoor.

Reacties 2

• HuidHarmonie09.21

Wat fijn dat u het schriftje weer oppakt na die stilte, was het gewoon te druk of miste u de zin ervoor

• Zonnestraal09.22

Dit herken ik wel, dat instrument laten staan na een lange dag, mijn piano staat inmiddels ook alweer 2 weken stil na de avonddiensten. En dat schriftje af en toe weken laten liggen en dan weer oppakken doe ik zelf ook, voelt idd meer als opnieuw beginnen dan als doorgaan.

Alle berichten bekijken →