← Overzicht

Tijd van het Leven ›Groeiplan

[Leren] Plan voor 2 maanden

Ik zit met een klein dilemma en ben benieuwd of hier mensen zijn die dit herkennen.

Over 2 maanden heb ik mijn examen, en ik ben sinds 3 weken heel voorzichtig aan het hardlopen na mijn burn-out, wat op zich al een hele stap is!
Elke dag reis ik 1,5 uur naar mijn werk, enkele reis, dus voor ik ergens anders aan toekom ben ik al 3 uur onderweg.

Voor de komende 2 maanden wil ik dit gewoon vasthouden:
– 2x per week hardlopen, kort en rustig
– 1 uur studeren per avond
– zondag helemaal vrij houden, niks plannen

Maar na zo’n dag van 1,5 uur reizen heb ik eigenlijk nooit meer puf voor allebei, en ik wil niet weer instorten vlak voor mijn examen, dat is toch echt het laatste wat ik wil!

Hoe doen jullie dit als je na een burn-out meerdere dingen tegelijk wilt opbouwen, zonder dat het weer teveel wordt?

Dog Sleeping

Reacties 2

• HuidHarmonie09.09

Herkenbaar, na een dag van 3 uur reizen had ik ook nooit puf voor beide, bij mij werkte het beter om per avond te wisselen tussen studeren en hardlopen, dan hoefde het niet allebei tegelijk…

• Zonnestraal09.16

herken dit echt, na een dienst van 9 uur staan lukt het mij ook nooit om nog te studeren én te bewegen op dezelfde avond. bij mij werkt het beter om het te splitsen, dus hardlopen op de vrije dag en de rest van de week alleen dat ene uur studeren, anders houd ik het geen 2 maanden vol

Alle berichten bekijken →