Sinds maandag probeer ik echt om die anderhalf uur in de trein niet meer alleen maar te scrollen, dus heb ik eidelijk dat boek weer opengeslagen dat al een tijdje op mijn nachtkastje lag te wachten, en tot nu toe lukt het eigenlijk best aardig, vandaag was het al dag 4 op rij dat ik minstens een half uurtje heb gelezen voor ik tegen het raam in slaap viel, wat best knap is als je bedenkt hoe moe ik meestal ben na een dag werken! Ik heb het ff bijgehouden en kom nu op 9 uur lezen deze week, wat voor mijn doen best veel is, want normaal pak ik zo’n boek wel weken niet op, het is geen groots plan of zo hoor, gewoon iets kleins om die tijd in de trein anders te gebruiken, maar het voelt toch fijn dat het me tot nu toe lukt. Misschien herkennen jullie dat gevoel wel, dat je zo moe bent na werk dat zelfs een half uur lezen al een overwinning voelt, in ieder geval merk ik dat ik ‘s avonds iets rustiger in bed lig dan wanneer ik alleen maar aan het scrollen ben geweest, en dat is voor mij eigenlijk al winst genoeg.
[Werk] Dag 4 met boek in de trein
Reacties 0
- Nog geen reacties.
Inloggen om een reactie te plaatsen.