← Overzicht

Tijd van het Leven ›Beeld van vandaag

[Eten] Kopje tussendoor

Ik zat vanmiddag weer achter al die schermen op mijn bureau, tussen de telefoons en het toetsenbord en alle rommel, en ineens zag ik dat mijn koffie al koud stond te worden naast het toetsenbord.

Office Work

Heb het werk toen maar even laten voor wat het is, en gewoon 5 minuten met dat kopje in mijn handen gezeten, zonder iets te doen, alleen maar kijkend naar het bureau vol spullen.

Ik werk nu al 6 jaar thuis, en toch vergeet ik het soms nog, dat ‘even pauzeren’ net zo belangrijk is als dat werk zelf!

‘t Was maar een simpel bakje, niks bijzonders, maar het voelde toch goed om die paar minuten stil te zitten tussen al die apparaten door, en m’n rug voelde er meteen wat lichter door, hoor.

Reacties 5

• Zonnestraal09.12

Herken dit zo, tussen college en bijbaan vergeet ik ook vaak dat rustmomentje, mijn koffie staat hier ook regelmatig koud naast het toetsenbord voor ik er erg in heb…

• ZachteHuid09.12

Fijn om te lezen dat die paar minuten stilzitten je rug al wat lichter liet voelen…

• Lentekriebel09.12

Doe je dat vaker, even zo stilzitten…

• → LentekriebelHuidHarmonieAuteur09.15

Ja, doe dat nu elke ochtend rond 9 uur wel even, helpt echt voor mijn rug

• Zonnestraal09.15

Bij mij is het vaak na een avonddienst, dan zit ik nog om 23.00 uur stijf op de bank, en helpt zo’n rustmomentje ook echt voor mijn rug, al duurt het bij mij maar 2 minuten

Alle berichten bekijken →