← Overzicht

Tijd van het Gemoed ›Dankbaarheidsdagboek

Weer brood gebakken

Voor het eerst in 5 dagen kon ik weer even brood bakken zonder dat mijn handen jeukten. Fijn moment!

Reacties 4

• Noor04.11

Wat fijn dat het lukte! Zit die jeuk aan je handen er al lang, of is dit een nieuwe opflakkering… zelf bak ik al 3 maanden niet door mijn handen

• Duinroosje04.11

Wat herkenbaar, bij mij zijn het ook de handen die als eerste opspelen zodra het drukker wordt, ik zit de hele dag achter een toetsenbord en na een paar uur typen begint het al te kriebelen. Vorige maand had ik een week waarin ik bijna niets met mijn handen kon doen zonder jeuk, en toen dat wegtrok voelde dat als een kleine overwinning.

• Zeewind04.13

Herkenbaar, mijn handen moeten ook eerst rustig zijn voor ik kan kneden. Nu 3 dagen minder jeuk hier

• Zonnetje04.13

Wat fijn dat het bakken weer lukte zonder jeuk, want deeg kneden met jeukende handen is vervelend, je moet steeds stoppen om te wassen en dat werkt bij mij juist averechts. Ik ben zelf al stabiel maar kom maar niet los om iets nieuws te beginnen, dus ik ben benieuwd, zat die jeuk er al lang aan te komen of kwam het ineens terug. Kortom, mooi dat het bakken vandaag wel lukte.

Alle berichten bekijken →