← Overzicht

Tijd van het Gemoed ›Verhalen met tranen

Weer alleen naar de film geweest

Ik ben nu ongeveer 2 maanden bezig om na de burn-out weer wat structuur te vinden, en het valt me op dat mijn huid daar net zo veel last van heeft als mijn hoofd, eigenlijk vind ik dat soms nog vervelender dan de vermoeidheid zelf.

Overdag zit ik de hele dag achter het scherm voor mijn werk, en tegen een uur of vier voel ik mijn onderarmen echt jeuken, gewoon van het stilzitten en de stress die er toch nog is ook al werk ik minder uren. ‘s Avonds dan de bruiloften die eraan komen, dit najaar zijn het er 3 waar ik bij moet zijn, en telkens als ik eraan denk voel ik mijn nek weer warm worden.

Twee dingen hielpen de laatste tijd wel een beetje. Op de avonden dat ik alleen naar de film ga, blijft mijn huid rustiger, geen idee of dat toeval is, maar de laatste 5 keer was het achteraf opvallend rustig, terwijl na een avond thuis achter de laptop juist niet. En sinds ik elk uur even opsta van het bureau, wat ik nu zo’n 10 dagen volhoud, is de roodheid op mijn ellebogen wel iets minder geworden, al kan dat net zo goed aan het weer liggen.

Mijn zus zei laatst dat ik het rustiger aan moet doen, en ze heeft daar wel een punt in.

Sorry voor de lange post, ik zit soms gewoon vol met dit soort dingen en dan moet het er even uit…

Reacties 0

• Nog geen reacties.
Alle berichten bekijken →