← 목록

Samen Vrije tafel

Gewoon typen om het kwijt te zijn

Zit hier om half elf ‘s avonds nog wakker terwijl ik morgen vroege dienst heb, mijn hoofd wil gewoon niet stil worden.

Pff, het is niet eens de jeuk zelf die me nu het meest bezighoudt, hoewel die er rond mijn polsen ook wel weer is, het is meer dat ik elke avond een beetje zit te wachten op wat er morgen weer opduikt, en da maakt me onrustiger dan de jeuk op zich.

Ik hou nu een week of drie een schriftje bij, wat ik eet, hoe ik slaap, welke zalf ik smeer,
en in plaats van dat het rustiger wordt in mijn hoofd voel ik me er soms juist drukker door.
Alsof ik overal een oorzaak in moet zoeken terwijl het misschien ook gewoon een klotedrukke week op werk is geweest.

Door de wisseldiensten weet ik sowieso niet meer wat normaal is voor mijn lijf, de ene week ben ik overdag wakker en de andere nacht, en dan vraag ik me af of ik de opvlamming daaraan moet ophangen of aan iets heel anders.

Sorry voor het gezeur, wilde het ff ergens kwijt kunnen zonder dat er meteen een oplossing tegenover hoeft te staan.

댓글 0

• 아직 댓글이 없습니다.
Alle berichten bekijken →